אינטרמצו: שעשועי לשון

קיבלתי במייל את שעשועי הלשון היצירתיים הבאים, הראויים לפוסט אורח, אם כי לא הצלחתי למצוא מי חיבר אותם. נחמד לפתוח את השבוע ברוח מבודחת.

אם מישהו רכב על סוס ועזב, אז הוא פרש או לא?

להודות למישהו בפה מלא, זה מנומס או לא?

איך חב"דניק יודע מה לעשות כשמישהו אומר לו "תניח לי"?

אם ארכיאולוג העלה חרס בידו, זה סימן שהוא הצליח או לא?

האם למי שעובד במפעל לספרי קודש, יש מידי יום סידורים?

לאלה שהדליקו את המנורה קוראים דווקא מכבים!

באיסנטבול לא סוגרים דלתות, טורקים.

מה עושים הגויים כשהם ישנים? נוכרים.

חפשתי את עצמי בוויקפדיה ולא מצאתי. מרגיש חסר ערך.

קניתי קרואסן ובורקס. הקרואסן לא היה טעים אבל הבורקס פיצה.

הוא לא יודע מאין מגיעים מי מעיין, זה נובע מבורות.

כשאומרים לי כשאני כוכב, אני תמיד מאדים. ובצדק.

רציתי להפתיע את אשתי בעבודה בפרחים אבל על שער הכניסה יש שלט שאוסר כניסה לזרים. אז הכנסתי פרח פרח.

היום העיר לי מישהו שהזקן שלי על הפנים. מצחיק. מה הוא רצה, שהזקן יהיה על היד?

חבר שלי ציפה עוגה בשוקולד נוזלי. אמרתי לו לשים סינור. הוא לא שמע לי ובאמת השוקולד הכתים לו את החולצה. אמרתי לו: "למה ציפית?"

אם אתם רוצים לקבל תשובות, כנסו לחנות שעונים.

 


אודות liebermanorna

להוטה אחר מיתוסים ומילים, לומדת איטלקית מעיתונים, מלמדת עברית ישראלית, כותבת על עברית תנ"כית, מאחדת הפכים
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על אינטרמצו: שעשועי לשון

  1. nuritnn10 הגיב:

    משעשע וחמוד

  2. liebermanorna הגיב:

    תודה לדפנה שידעה שהשעשועים יהיו לרוחי וששלחה לי אותם.

  3. איילת הגיב:

    מהנה מאד. ועוד אחד:
    אדם נכנס לסופר פארם, שולף חוט מכיסו ומבקש קרם לחוט.

    • liebermanorna הגיב:

      תודה רבה, איילת. ועוד אחד, מסוג שונה לגמרי. האמן משה גרשוני שנפטר זה עתה אמר על בן זוגו:
      "מאז שהכרתי את חואן אני אומר שאני אמן מודרני. למה? כי הכרתי אותו באינטרנט".

להשאיר תגובה

